Nešto trulo u državi Danskoj

Sad više nisam siguran da li mi zaostajemo za svijetom ili prednjačimo. Neke me vijesti naprosto ostave iznenade.

U Danskoj je profesor dobio ukor zbog orgija u kabinetu.????

danska

I kod nas bi svakako profesor za slične stvari bio kažnjen slično ili čak drastičnije, ali možda prije tridesetak godina. Međutim siguran sam da bi u današnje vrijeme bilo sasvim drugačije.

Na you tubčetu bi odmah bio postavljen njegov video. Odmah nakon njega mnogo njih bi postavili svoj video, koji bi bio najgledaniji video.

Nakon toga bio bi pozvan bar u 65 emisija zabavnog i edukativnog karaktera, a kao tačka na i pojavio bi se i na Farmi, nakon toga i na Big Baji i svim sličnim realiti šouooovima kako u državi tako i na području zemalja bivše nam SFRJ.

Na kraju krajeva kod nas takvi završe na najvišim državničkim funcijama, jer takvi trebaju da nas onako kolektivno „prcaju“u zdrav mozak.

Nakon svega ostalog to bi značilo da je nešto trulo u državi Danskoj.

Da nas taj isti zaostali svijet ne koči pitam se gdje bi nam bio kraj.

Pozdravlja Vas mandrak72, spletom paučine opaučen.

p.s. Nakon pominjanja wikileaks-a počele su moji problemi sa računarom, pa me stoga nema pa nema. Riknula boranija. Još samo par dana strpljenja zamoliću.

9 mišljenja na „Nešto trulo u državi Danskoj

  1. spletom paučine smo svi mi opaučeni, jer takve (opisane) i slične niko neće da opauči ono baš kako bi trebalo,mislim brezovom metlom 😉

Ostavite odgovor

