Nemoguća bajka

U jednoj carevini živiše mnogi znani i neznani junaci. Među njima možda nekako najviše i Ivica. Samoljubljivi mladić bez dogovora i odobrenja zaputi se u šumu. Na pragu ostade uplakana Marica koja ne smjede ocu reći za bratov odlazak u šumu.

 

Lutao je tako Ivica šumom sve dok iznenada u šumi ne začuje nepoznat glas. Brzo se sakri u žbunje.

 

„Ja sve ove dane, čekam da mi svane

da vidim tvoj dragi lik

ja sve ove dane tješim jarane

a, bolan više sam od njih,..“

 

„Ko pjeva zlo ne misli“, prisjeti se Ivica narodne izreke te hrabro iskorači na put pred neznanku koja je pjevala kroz šumu. Pošto je bio čovjek iz naroda i u narodu omiljen rado je koristio narodne izreke, poslovice i mudrosti, te odluči da otpjeva nastavak drage mu pjesme, ako ne i najdraže poslije Internacionale.

 

„Jednom si rekla, nisi porekla

da sam za tebe jedini

mene si zvala a, srce dala

drugome da ga isprosi;…“

 

„Zdravo drugarice“, učtivo pozdravi neiznenađenu neznanku.

„Zdravo gospodine“, još učtivije otpozdravi neznanka.

„Nisam ja nikakav gospodin, ja sam drug“, odgovori Ivica mladoj, ljepuškastoj neznanki koja je osim što je imala lijepe i dugačke noge jako lijepo pjevala poznatu narodnu pjesmu, te mu se zbog toga učini još ljepšom kako se samo žensko može učiniti lijepom.

 

„Ko bi reko čuda da se dese

pa Miljacka mostove odnese

da ne mogu tebi doć

da ne mogu ulicom ti proć,…“, nastavi neznanka da niže stihove Ivičine najdraže, ako ne i najbolje pjesme iz njegovog ogromnog repertoara.

 

„Dođavola Mrko“, opsova u sebi Ivica Medu Mostograditelja, što je gradio tako loše mostove da bi ih i najmanja kiša i bujica saprale i odnijele sa ostalim muljem. Jedva u sebi sakri bijes zbog toga, ali opet nije on dao na svog Mrku, Medu Mostograditelja, čovjeka vesele naravi i ljubitelja dobre narodne muzike i pjevaljki s magistrale, pa stoga odluči da nastavi sa pjesmom.

 

„Ja sve ove noći, čekam kad ćeš doći

doći u život moj

ja sve ove noći živim u samoći

jer mogu biti samo tvoj,..“

Vidjevši da nema kud uspremeta se neznanka, pa sjede na prvi kamen.

 

„Drugarice nemojte golom guzicom na hladan kamen“, brzo je opomenu dosjetljivi Ivica izvlačeći još jedan narodni savjet koji mu je došao kao kec iz rukava.

 

U tom momentu skoči neznanka sa kamena, blago se zarumeni i hitro kapicom sa glave sakri golotinju.

 

„Oprostite nisam vas željela ugroziti, vidite da sam nenaoružana“, postiđena priznade neznanka.

 

crvenkapa

crvenkapa

Da bi je koliko toliko razvedrio Ivica procijeni da bi bilo najbolje da to učini pjesmom, te nastavi započetu pjesmu.

 

„Jednom si rekla, nisi porekla

da sam za tebe jedini

mene si zvala a, srce dala

drugome da ga isprosi;…“, pusti glas da ispuni šumu.

 

Vidjevši Ivičin pogled koji je govorio više od hiljadu slika i čuvši njegov umilni glas kako na sve načine pokušava da prevaziđe nastalu situaciju, pusti svoj glas te i ona zapjeva.

 

„Ko bi reko čuda da se dese

pa Miljacka mostove odnese

da ne mogu tebi doć

da ne mogu ulicom ti proć,…“, pjevala je neznanka.

 

„Da ne mogu tebi doć

da ne mogu ulicom ti proć,..“, zajedno uparivši završne stihove privedoše možda zahvaljujući Ivici daleko najpopularnijom narodnom pjesmom.

 

„Ja sam Crvenkapica“, napokon se predstavi neznanka.

„A ja sam onda Ivica“, predstavi se i on, „drago mi je da smo na istoj strani“, zadovoljno se smješio ljepotici koja bi sigurno bila zečica na Playboy-evoj duplerici da je kojim slučajem taj poznati časopis izlazio u to vrijeme.

 

U tom momentu Ivica osjeti snažno drmusanje.

 

„Budi se. Jebe se tebi, dok ti spavaš i pjevaš Vuk ti izjede Ovce. Ustani više i puštaj tog zeca iz ruku.“, strogi očev glas nije trpio nikakva odlaganja, sa njim nije bilo pregovora vrlo dobro je to znao Ivica budući veliki pregovarač.

 

Nije isto sanjati i živjeti bajke. Još teže ih je ispreplitati.

 

„Marice, o Mariceeee“, galamio je dok je jurio preko dvorišta.

„Šta sam ti ja kriva?“, odazva se Marica.

„Nisi ti kriva, kriv je ….“.

 

 

Nemoguća bajka ipak nije bajka sa sretnim krajem.

3 mišljenja na „Nemoguća bajka

Ostavite odgovor

