Spomenar. Branislave zašto po ovakvoj vrućini?

Nikad, ali doslovno nikad nisam se upisivao u spomenare, ne jer nisam to želio nego sam toliko bio neinteresantan okolini da su jednostavno svi smtrali da bi to bila jedna zauvijek badava izgubljena stranica spomenara. Kako sam se već ohladio od pisanja iznenadio me je poziv da to sad napokon učinim 🙂. Da ne iznevjerim meni drage ljude sa WP evo i mene.

Pravila su sledeća, a pravila postoje da se ne bi kršio red i mir, pa čak i u ovom virtuelnom svetu gde se radi ko šta hoće. Samo vi nastavite sa tim, i svi će te biti pohapšeni zbog korupcije, ili već nečega. Dakle pravila:

  1. odabrani blogeri i blogerke bi trebalo da  odgovore na 11 pitanja koja im je postavila osoba koja ih je nominovala
  2. odabrati 11 blogera/blogerki koji imaju ispod 200 pratilaca i označiti ih (ma koga boli uvo ko koliko pratilaca ima)
  3. obavestiti ih da su nominovani
  4. ne može se označiti ista osoba koja vas je nominovala
  5. napisati 11 činjenica o sebi

Dakle prvo da odgovorim blogeru Branislavu Bojčiću.

A pitanja i odgovori su:

  1. Zašto si pokrenuo blog?

Sasvim slučajno. Čuo sam riječ blog i zainteresovao sam se za njeno značenje. Pomislio sam da je glupost da vodim dnevnik kad to prije nikad nisam činio. Međutim vidio sam da to nije samo on line dnevnik. I tako je počelo 2007 godine na blog.co.yu, a danas blog.rs. Prvo su to bile neke gluposti, a poslije sam se zarazio. U svakom slučaju izuzetno iskustvo je iza mene, mnoštvo poznastava, ne samo virtuelnih za koja mogu reći da su opstala i ostala.

  1. Šta te najviše nervira kod ljudi?

Umišljenost, bahatost, površnost.

  1. Šta najviše ceniš kod ljudi?

Jednostavnost. Upravo je ona najviše izražena kod ljudi iza kojih je pravi i iskren uspjeh.

  1. Da li je još/ga voliš ?

Da. Neko koga sam zavolio još davne 1999 pored mene je sve ove godine i volim još više i još luđe.

  1. Omiljena knjiga i o čemu se radi ako je manje poznata?

Ne mogu reći da imam omiljenu knjigu. U različitim periodima bile su to knjige za koje sam tada mislio da su najbolje. Još uvijek je tražim, ali da pitanje ne bi ostalo bez odgovora neka to bude „Šala“ Milana Kundere. Sasvim bezazlena šala upućena djevojci na sledećem partijskom sastanku postaje nepovratna karta za golgotu.

  1. Omiljeni film, nemoj da govoriš o čemu se radi ako je manje poznat.

Balkanski špijun, eto nek to bude upravo on. Međutim mnogo filmova je tik iza njega. Inače i danas volim da pogledam stare kaubojce.

  1. 3 citata koji vas vode kroz život.

Ne pamtim citate, mnogo toga su ljudi pametno rekli i ne bih da se držim nekog od njih ko pijan plota kada uvijek ima nešto bolje rečeno ili napisano. Ipak volim neke kratke detalje iz filmova npr, „Ovo malo duše“ od Ademira Kenovića kada glumac Saša Petrović u jednoj sceni na željezničkoj stanici u bosanskoj zabiti kaže „Neće mene žensko ni na šta navraćati.“ J

  1. Odakle ste. koji grad, država?

Odavde. Novi Grad, Republika Srpska, BiH.

  1. Omiljena hrana, ako nije uobičajena i recept molim !!!

Uštipci, gljive, cicvara, pite, topla pečena jagnjetina i topla pečena prasećina.

  1. Omiljeno piće, ako je rakija, šalji da proverim kvalitet !!!

Zavisi od prilike. Poslije roštilja i pečenja može hladno pivo ili Koka kola. Prije jela šljivovica ili kruškovača (kruška).

  1. Recite nešto što nikome niste rekli, budite ISKRENI !!!

Pa ne postoji takva tajna. Pošto sam podvojena ličnost sve moje tajne moje drugo ja servira vruće J. Imam želju da konačno završim pripreme i objavim knjižicu aforizama.

Jedanaest činjenica o meni:

1.      Oženjen, otac tri djevojčice.

2.      Volim stripove.

3.      Više ne slušam muziku. Naravno novu. Zarobljen sam u osamdesetim.

4.      Navijam za Zvezdu i kad nisam crkao nakon ispadanja Zvezde od Milana nakon ponovljene utakmice u Beogradu, neću nikad.

5.      Dobar dio djetinjstva proveo sam na poni biciklu.

6.      Klikere ne igram više jer nemam s kim. Rado bih

7.      Nisam debeo.

8.      Nisam ni mršav.

9.      Nisam zao.

10.  Nosim brkove i bradu neprekidno već 15 godina.

11.  Volim prozu.

Jedanaest veličanstvenih samo za Vas:

  1. labilna
  2. wojciech
  3. zelena
  4. dragana D-blog
  5. oblogovan
  6. nedođija
  7. oloriel
  8. rada72
  9. negoslava
  10. arrow3
  11. shunjalica

Jedanaest pitanja samo za njih:

  1. Adidas ili Nike?
  2. Kokoš ili jaje?
  3. EU ili UAE?
  4. Pravite li spisak za kupovinu?
  5. Da li ste zaposleni i radite li u struci?
  6. Da li ste osjetili uticaj politike na radnom mjestu ili u životu uopšte?
  7. Ekrem ili Evrokrem Takovo?
  8. Zašto pišete blog?
  9. Šta mislite o društvenim mrežama i nihovom uticaju na globalno zagrijavanje?
  10. Ima li života poslije ljetovanja?
  11. Na šta vas prvo asocira pasulj?

A kada smognem snage obavijestiću izabrane, ako već prije toga ne otkriju da sam im muku zadao?

16 mišljenja na „Spomenar. Branislave zašto po ovakvoj vrućini?

  1. Adidas ili Nike?
    ništa mi ne znače
    Kokoš ili jaje?
    kokoš
    EU ili UAE?
    UAE, ali ne leti
    Pravite li spisak za kupovinu?
    ne
    Da li ste zaposleni i radite li u struci?
    ne
    Da li ste osjetili uticaj politike na radnom mjestu ili u životu uopšte?
    jako puno
    Ekrem ili Evrokrem Takovo?
    ni jedno, ni drugo
    Zašto pišete blog?
    prvo me nagovorili, a sad sam srasla s njim-a
    Šta mislite o društvenim mrežama i nihovom uticaju na globalno zagrijavanje?
    dobra zabava, ako si pametan
    Ima li života poslije ljetovanja?
    da
    Na šta vas prvo asocira pasulj?
    http://negoslava.blogspot.com/2012/12/dva-recepta-za-nepogresivo-dobar.html

    Hvala na nominaciji. Ova mi je sedma, a do trece sam vec napravila sabrana dela na blogu. pozdrav.

  2. Adidas ili Nike?
    Adidas forever.
    Kokoš ili jaje?
    Večiti krug… ne znam.
    EU ili UAE?
    Nesvrstanost… Balans.
    Pravite li spisak za kupovinu?
    Ne, samo digitron 🙂
    Da li ste zaposleni i radite li u struci?
    Sada ne, pre par godina da.
    Da li ste osjetili uticaj politike na radnom mjestu ili u životu uopšte?
    Ko nije?
    Ekrem ili Evrokrem Takovo?
    Takovo.
    Zašto pišete blog?
    Zapisujem neizgovoreno, ovde to mnogi razumeju za razliku od mnogih iz mog okruženja.
    Šta mislite o društvenim mrežama i nihovom uticaju na globalno zagrijavanje?
    Nemam jasan stav, podeljeno.
    Ima li života poslije ljetovanja?
    Uh… opet digitron. 🙂
    Na šta vas prvo asocira pasulj?
    Na fabričku menzu. 🙂

    • Dragana hvala. Nedostaje mi fabrička menza. Kod nas ukinuše restoran za radnike, pa sad ko omladinci pred kioscima kupujemo bureke, sendviče. A kakav smo restoran imali. Sve zbog pušača koji su smatrali da će im od doručka za duvan preostati.
      pozdrav

  3. Adidas ili Nike?
    nikad nista firmirano…
    Kokoš ili jaje?
    jaje
    EU ili UAE?
    nijedno…
    Pravite li spisak za kupovinu?
    retko
    Da li ste zaposleni i radite li u struci?
    vise nisam, a nikad nisam radila u struci…
    Da li ste osjetili uticaj politike na radnom mjestu ili u životu uopšte?
    u zivotu – daaaaa….
    Ekrem ili Evrokrem Takovo?
    odustala od takvih…
    Zašto pišete blog?
    smorih sve oko sebe, pa resih da nadjem svezu publiku….
    Šta mislite o društvenim mrežama i nihovom uticaju na globalno zagrijavanje?
    ko ima vremena da se njima bakce… zagrevanje je nadaleko vidljivo….
    Ima li života poslije ljetovanja?
    cek der, jos nisam stigla do letovanja…
    Na šta vas prvo asocira pasulj?
    sta to bese ?!
    🙂

  4. Ja ću ti ovde odgovoriti, jer sam svoju kariku zakačio još negde na početku lanca. Ali, pre toga, moram ti reći nešto u vezi činjenica koje si izneo o sebi. Osim prve i sedme, kao da si mene opisivao. Dobro, i desetu sam prekršio pre par meseci, obrijao se posle više od 20 godina…

    Adidas ili Nike?
    Adidas… Prva ljubav zaborava nema. Sve što je došlo posle nije kao tri crte… 🙂
    Kokoš ili jaje?
    Za doručak jaje, za ručak kokoš. Dakle, prvo jaje…
    EU ili UAE?
    UA za EU.
    Pravite li spisak za kupovinu?
    Obavezno. Ali, obično ga zaboravim kod kuće.
    Da li ste zaposleni i radite li u struci?
    Zaposlen sam. Prvo sam radio u struci, onda jedno vreme nisam, ali radio sam nešto što volim, a sada, na kraju, radim, skoro pa u struci. Predajem predmete vezane za struku.
    Da li ste osjetili uticaj politike na radnom mjestu ili u životu uopšte?
    Uvek i neprestano.
    Ekrem ili Evrokrem Takovo?
    TAKO moje srce bije, TAKO moj kraj rađa (ili tako nekako?), TAKOVO
    Zašto pišete blog?
    Zato što se tako osećam kao revolucionar koji ima saborce… 🙂
    Šta mislite o društvenim mrežama i nihovom uticaju na globalno zagrijavanje?
    Uticaj je veliki. Toliko uključenih računara sigurno doprinosi topljenju glečera na polovima…
    Ima li života poslije ljetovanja?
    Ima. Ali pasjeg, i to onog psa koga su uhvatili i smestili u azil.
    Na šta vas prvo asocira pasulj?
    Na plemenite gasove?

    • Oblogovani nekko sam to znao za činjenice. Svejedno, oboriću ti rekord za bradu. :). A za Bezimenu jedva čekam, samo ne zamjeri ako ti ne odgovorim između 16.08 do 26.08, nisam kod kuće u tom peridu.
      pozdrav a za koku i jaje skidam kapu, ja uopšte ne volim perad ;(
      pozdrav

  5. http://mojezbrkanemisli.wordpress.com/2013/08/01/jos-jedan-blog-spomenar/
    I ja sam tebe nominovala 🙂
    ****

    Ovo mi je peta nominacija ili šesta, zato odgovore ovde pišem 🙂

    Adidas ili Nike?
    Nike

    Kokoš ili jaje?

    Jaje

    EU ili UAE?

    Neću u EU, a ne bih ni u UAE..

    Pravite li spisak za kupovinu?

    Da, ali obavezno kupim i nešto mimo spiska

    Da li ste zaposleni i radite li u struci?

    Više nisam. I nisam radila u svojoj struci.

    Da li ste osjetili uticaj politike na radnom mjestu ili u životu uopšte?

    Da, i u životu i na radnom mestu. Bavila sam se aktivno 20 godina lokalnom politikom i znam da utiče na sve, i na birače, na građane i na nas koji smo bili ili koji jesmo u strankama

    Ekrem ili Evrokrem Takovo?

    Evrokrem Takovo

    Zašto pišete blog?

    Volim da pišem, i volim da čitam lepu i zanimljivu prozu. Oduševljena sam što sam preko bloga upoznala mnogo dragih i pre svega dobrih ljudi i svojih istomišljenika po mnogim pitanjima

    Šta mislite o društvenim mrežama i nihovom uticaju na globalno zagrijavanje?

    🙂 Sa jedne strane imaju prednosti, sa druge možda mane, ali ne utiču na globalno zagrejavanje garant 🙂

    Ima li života poslije ljetovanja?

    Ima, zimnica, pa doček nove godine, još puno želja i snova i maštanja o sledećem letovanju

    Na šta vas prvo asocira pasulj?

    Na petak. Nekada se u mojoj kući petkom kuvao pasulj.

    Toliko od mene, ćaos!

  6. Adidas ili Nike?
    Š: Adidas.

    Kokoš ili jaje?
    Š: pečena krilca s ljutom paprikom i omlet sa hrskavom slaninicom.

    EU ili UAE?
    Š: EU u UAE..

    Pravite li spisak za kupovinu?
    Š: Ne, zato idem po 6x u kupovinu.

    Da li ste zaposleni i radite li u struci?
    Š: Nezaposlena u struci.

    Da li ste osjetili uticaj politike na radnom mjestu ili u životu uopšte?
    Š: Ne prestajem da osećam.

    Ekrem ili Evrokrem Takovo?
    Š: Nutella.

    Zašto pišete blog?
    Š: Da bih imala bar jednu lošu naviku.

    Šta mislite o društvenim mrežama i nihovom uticaju na globalno zagrijavanje?
    Š: Mislim da smo svi vrlo (ne)zgodno upleteni i zagrejani.

    Ima li života poslije ljetovanja?
    Š: Tek na zimovanju.

    Na šta vas prvo asocira pasulj?
    Š: Na detinjstvo.

    Hvala na nominaciji, uzvraćena je. 🙂

Ostavite odgovor

