Halo mandrak 72, koji mi je andrak72 br.5

„Večeras sam odlučio da objavljujem pisma nasumično odabrana želeći potaknuti znatiželju kod čitalaca. Pa krenimo redom.“

„ Prvo pismo je malo nečitko, ali pokušajmo.“
„Sveprisutni gospodine mandrak72. Moj problem je odnos supruge prema meni. Svako toliko ona me nazove konjem. Nije da mi smeta, ali sve teže nalazim zob. Neutješni Riđan.“
„Gospodine Riđane. Prije nego se opet naljutiš na svoju suprugu razmisli koliko bi magaraca rado bilo na tvom mjestu.“

„Drugo pismo bijelo poput jastuka stiže nam iz Iđoša. Sad ne vidim datum al mi se čini da je svježe napisano.“
„Mandrače72. Član sam Udruženja skupljača perja. Nisam omiljen kod žena. Ja u ljubav vjere nemam. Gdje griješim. Iskreno vaš Simeon Gusak.“
„Dragi moj Simeone. Nije do Vas. Do njih je. Ne postaje se svaki dan gospođa Guska. Samo ne očajaaaaapćiiihaaaavajte. Oprostite.“

„I na kraju pismo s neobičnim problemom. Ipak zbog mnoštva čitalaca sa istim ili sličnim problemom pročitaćemo ga. Pa kaže ovako.“
„Dragi moj mandrače72. Želim muža da iznenadim. Pletem mužu nakurnjak. U velikoj sam dvojbi. Ako ispletem odgovarajuću veličinu bojim se da će se naljutiti i neće mi dozvoliti da ga sušim s ostalim vešom na štriku, a ako ispletem veći broj pomisliće da sam uvijek nečim nezadovoljna i da tražim nemoguće. Šta da radim. Zbunjena pletilja.“
„Draga pletiljo. Koristite kraće igle, uzmite stvar u ruke i dodajte malo mašte. Sve je u vašim rukama.“

Pozdravlja Vas mandrak72, sa nama Vaši problemi neće više biti tajna ali i dalje će ostati samo Vaši.

10 mišljenja na „Halo mandrak 72, koji mi je andrak72 br.5

Ostavite odgovor

