Halo mandrak72 koji mi je andrak72 br.6

Poštovani moji. Zbog obaveza nisam neko vrijeme stizao da odgovorim na brojnu poštu koja se sve više gomila. Stoga evo nas ponovo u našoj i vašoj rubrici „Halo mandrak72 koji mi je andrak72“.

„Jedan gospodin koji bi želio ostati anoniman žali mi se slijedećim riječima.“

„Cijenjeni i nadasve realni gospodine mandrak72 doživio sam nešto neobično. Moja zakonita supruga. Moja bezuvjetna ljubav izvršila je nasilje nada mnom. Pretukla me je sirovim odreskom. Kud se ljubav dela? Gdje je tu sreća?“ –žali nam se gospodin preko bare.

„Gospodine od preko bare. Ljubav nije nestala. Ljubav ti je jednostavno pokazala da meso ubija. Tvoja je sreća ovaj put bila uz tebe samim tim što gospođa nije pripremala srneći ili teleći but.“

Pozdravlja vas mandrak72, uplašeni degustator šunke pod okriljem noći.