АФОРИЗМИ ЖАРКА ПЕТАНА

Peporuka 🙂

ШИПАК

Одабрани афоризми доајена словеначког афоризма, Жарка Петана:

Наши политичари су аматери са професионалним платама.

*

Човек често мисли туђом главом да би сачувао своју.

*

Цензор је државни службеник чије је радно место у нашој глави.

*

Историчари фалсификују прошлост, идеолози будућност.

*

Кад је дошао на власт, изгубио је власт над собом.

*

У новинама читам само фотографије и карикатуре.

*

Да ми је знати, шта је Бог мислио,

прие него што се латио стварања света?!

*

У политици је памет сметња

за паметно управљање.

*

Кад транзицију изведем до краја,

биће опет све као што је било.

*

Ја сам геније, али вас молим,

немојте да ме поткажете.

*

Његова прошлост има врло добре перспективе.

*

Филозофирати значи говорити паметно о глупостима.

*

Јуче сам питао двадесетогодишњу лепотицу:

– Госпођице, где сте били пре тридесет година?

*

Твоја жена има само једну ману:

Свиђа ми се.

*

Жена…

View original post 140 more words

Ostavite odgovor

