Prvi dan/noć

Prvi dan na moru je protekao bez iznenađenja. Voda je bila slana. Tako kažu spasioci koji su je ispumpavali iz mene. Najbolji dio dana bila je noć, ali se sa tom mojom konstatacijom ne slažu naše bolje polovine izuzmemo li matematiku. Naime jutros rano smo optuženi pašanac i ja da smo hrkali da se od nas nije moglo spavati.

hrkanje

hrkanje

Bio je i gazda objekta jutros na vratima ali me to nije mnogo omelo. Imam svjedoka da je sve to laž, loše namještena igra nekih zapadnih agenata, Vučića, Čovića i sličnih. Pitao sam pašanca da li me je čuo kako hrčem. Odgovor je bio negativan, a da vam pravo kažem nisam ni ja čuo njega tako da sve optužbe hladno padaju u vodu da se od našeg hrkanja nije moglo spavati. Neki dokon svijet.

nesanica

nesanica

19 mišljenja na „Prvi dan/noć

  1. Хахаха…кад мој муж тестерише дрва ноћу, ништа не помаже…ни гурање, лактање, звиждање, цупање за косу…:) а када му после кажем да нисам могла спавати од њега, он тврди исто што и ти…

  2. da ti kazem, to su sve zlurade reci i tanke savesti, pa se strecaju na svaki sum. Nego obrgli ti svoju sekvoju, pa cepkaj potpalu, znas kako je zimi, kad zagudi.:) ni ja ne hrcem.

Ostavite odgovor

