Treći dan kad je pao mrak

Treći dan mrzim sve ono što mrzim i prvog i drugog i zadnjeg dana. Toliko nabijeđenih talentovanih vaterpolista u životu nisam vidio. Glavonje umislile da su Šapići, Šoštari, … ispunili plićak namijenjen djeci pa ko nilske konjine izvijaju svoja masna tijela iz plićaka ko majonez iz tube.
Elem nisam želio biti uvučen u tu igru ali zgodilo se. Dok sam se teškom mukom održavao na površini vode dobro napumpana lopta pogodila me je u glavu. Nakratko zbunjen i potopljen brzo sam došao sebi, odlučan i bijesan odlučio sam da dohvatim loptu i bacim je preko na slijedeću plažu. Još uvijek obnevidio od soli u očima dograbio sam prvi okrugli kožni predmet do sebe. Zagnjurih je pod sebe da dam do znanja da je igri kraj. Prošlo je nekoliko trenutaka dok je lopta mirovala u mom posjedu. Desnim dlanom stiskao sam njenu sklisku površinu dodatno stvarajući pritisak površinom vode.
Odjednom oči svih na plaži bile su uprte ka meni. Pomislih kako imam nesebičnu podršku od svih normalnih kupača na plaži. Talase prema meni sjekla su i dvojica nabildanih spasilaca u crvenim kupaćim gaćicama.
Taman kad sam odlučio da je zavitlam preko plutača lopta u mome dlanu poče da vrda.

vaterpolo

vaterpolo

„E nećeš, živa ne bila“,dodatno je stegnuh, potopih te izvih tijelo iznad vode kako bih dobio na jačini zamaha da bi lopta izmakla iz vidokruga vaterpolista. Lopta iskliznu iz dlana, otežala ostade da pluta ispred mene.
Protegnuh se da je iznova dohvatim. Bezuspješno. Izmigoljila se.
„Nećeš majčin sine“, zaplivah za njom te je uhvatih.
Držao sam je par trenutaka za uho.
„Otkud lopti uho?“,zapitao sam se, te je nastavih ispipavati i ustanovih da ima još jedno.
„Pusti me konju“, procijedi lopta.
O majko moja bruke kad u rukama spazih obrijanu glavu jednog starijeg gospodina , poslije mi rekoše plivača ultramaratonca koji je bio na najboljem putu da obori svjestki rekord u slobodnomplivanju. U tom momentu počeli su da me tepaju svi koji su se našli u mojoj blizini. Jedva sam živu glavu izvukao.
Eto, dokon sjedim i tražim način kako da namaknem novca do kraja godišnjeg. Trenutno razdvajam, raslojavam troslojni toalet papir. To mi trenutno odvuče misli sa neslavnim svršetkom epizode sa vaterpolistima sa plaže. Eto dobih boju brže nego što sam se nadao.

6 mišljenja na „Treći dan kad je pao mrak

  1. Predivno za laku noć..nasmejah se od srca..hvala ti od srca..Dobro je što si izvukao živu glavu, zamisli da su bili oštriji..:)

Ostavite odgovor

