Četvrto jutro će promijeniti sve

Četvrto jutro možda je najbolje dočaralo moja unutrašnja osjećanja. Dok sam se spremao za plažu upitao sam moju trogodišnju ćerkicu nešto što će uzdrmati moje samopouzdanje.
„Jelo, da li je tata išta pocrnio? Kako ti izgledam?“
Kao iz topa je odgovorila, mada još nije dobro raspoznavala boje.
„Tata izgledaš mi kao wc školjka“.
To saznanje me je dotuklo. Bilo je svejedno u kakvom stanju se ista wc školjka nalazila. Mala ili velika nužda? Nisam se usudio postaviti slijedeće pitanje. Postavila je stvari na pravo mjesto.

6 mišljenja na „Četvrto jutro će promijeniti sve

  1. Cmok za Jelu, a tebi jedna lajkčina ko vrata za spot. Ma koliko danas znao da povežem neke tačke u Beogradu, šampion sam u nesnalaženju kroz isti. Jednom sam sa bratom išao Bulevarom i došli smo do mesta zbivanja ove pesme. I pokazao mi je sve toponime koji se u pesmi pominju. Od tad je još više volim, jer je stvarno u pesmi taj „dah“.

    Izvinjavam se što sam skrenuo sa teme o kojoj si pisao, ali „čorba“ od osnivanja do kraja osamdesetih je nešto što me uvek ponese.

    • Volim čorbu,mada bi bilo bolje reći Volioo sam Čorbu,odrastao uz njih. Danas uopšte ne volim muziku, ako i nešto slušam to je stara muzika, ako uopšte može biti stara. Samo dobra i škart. Definitivno Čorba je obilježila moju mlados!
      pozdrav za tebe

Ostavite odgovor

