Šesti dan, sve je stalo,…

Oguglao, odguglao,… Šesti dan je svanuo u julu. I sedmi će. Biloški sat navijen tako da me iznova budi i na godišnjem odmoru nije odustajao. Bilo je vrijeme za jutarnju toaletu i ostalo.

U nedostatku zanimljivih sadržaja vratih se računaru. Laptop je bio na koljenima. Štrikao sam slike sa prethodnih ljetovanja. Odvojene po godinama.

Posmatrao sam slike iz foldera sa prvog ljetovanja na kojemu su bile moje najstarije dvije djevojčice. Ubrzo poslije toga u trećem folderu priključila se i treća. Uživao sam u hronologiji njihova odrastanja. Zadovoljno sam se smješako njihovim nestašlucima, svim onim događajima koje su slike zabilježile, kao i onima koji su se trajno nastanili u memoriji, negdje u brazdama sive moždane mase.

Zadovoljan njihovim odrastanjem, stasavanjem u prelijepe bisere nisam mogao a da ne primjetim i jednu dobru stvar. Sve ove godine nisam se mnogo promijenio. Još uvijek su neke majice i šorcevi iz prvog foldera našle mjesto i u folderu broj pet. Da li me je zapamtila crnogorska obala ne znam, ali znam samo jedno.

Sve je stalo, samo djeca rastu.

 

16 mišljenja na „Šesti dan, sve je stalo,…

Ostavite odgovor

