Zdrava voda, luda glava

U-ha čuki-čuki. Ne, nema to veze s daljom pričom ali ima veze s glavom. Iz nje sve polazi.

Ne tako davno, ali priča mora nekako početi, a riječ „davno“ ma kako o njoj mislili gotovo uvijek nas privuče da vidimo šta je to bilo, zaustavih svoju malu posadu na mali predah u okolini gradića Jablanica na putu prema Crnoj Gori. Veliki broj gostiju ispred, parking za automobile, autobuse, ljetna bašta svako su pozivnica za kratki predah, osvježenje, a bogami oni sa punijim džepovima sjedili su i sa punim ustima. Nije da se ne bi moglo jagnjetine, ali…

U-ha čuki-čuki. Ne, nije još vrijeme. To sa čuki-čuki objasniću malo kasnije. Strpljenja moliću.

Dvije koka kole, limunada i dva soka od jagode stajala su pred nama. Zatražih odmah i da platim račun. Pripremih i deset konvertibilnih maraka smatrajući da bi to i u najgorem slučaju trebalo da je dovoljno poredeći cijene u mome Novom Gradu sa narudžbom u okolini Jablanice u BiH.

„Sedamnaest konvertibilnih maraka i pedeset pfeninga“, izdeklamova konobarica ravnodušno kao da mi saopštava vijest da je jedan plus jedan jednako dva.

Domirih ostatak novca i vrlo brzo ispismo preplaćeni ostatak tečnosti koja više nije krijepila, nego pekla. Nisam mogao doći sebi od iznenađenja. Nekoliko pitanja su mi prolazila kroz glavu. „Gdje ja to živim, da li mi je neko prećutao, ko je smjestio Zeki Rodžeru???“.

U-ha čuki-čuki. Još samo malo. Tačka na i dolazi uvijek na kraju.

Elem, jedno mi postade jasno. Ovako sam ja to vidio. Naziv restorana „Zdrava voda“ u Jablanici vrlo je simboličan. Ko od jedne porcije ne dođe sebi i svrati ponovo zaista mu nema pomoći. Znate ono u-ha čuki-čuki. Nema te ljekovite niti zdrave vode koja će to popraviti. Ja sam s Jablanicom završio. Hvala što mi je otvorila oči. Niste vi restoran na Menhetnu, samo usputno stajalište, svratište.

E pa dok je ove čuki-čuki „Zdrava voda“ ma bjaži, bjažiiiiii.

„U-ha čuki-čuki (pravilnije je reći čiki-čiki ali moja četvorogodišnja djevojčica je tako meni prenijela, a ja vama, a ko to bolje od dječice zna i ko sam ja da o tom sudim) je pjesmica iz jednog crtanog filma.

4 mišljenja na „Zdrava voda, luda glava

  1. Mi svake godine obavezno svratimo tamo na jagnjetinu, i u odlasku na more i u povratku. Doduše nikada ne sednemo u restoran, nego nam porciju spakuju u lepinju, kao sendvič. To košta 5 KM i baš bude izdašno, ne škrtare na jagnjetini uopšte. Dok muž sačeka da mu naprave sendviče, deca i ja protegnemo noge, pogledamo ribice i dospemo sveže vode za nastavak putovanja. U autu već imamo sokove, sveža voda im je besplatna, a sendviči sasvim prijaju i u hladovini ispod drveta. To je naša ustaljena šema, tako da bi bila i neka moja topla preporuka za naredni put. 🙂
    Pozdrav!

  2. Bilo je par slučajeva da mi pobegnemo iz restorana kad vidimo cene, čak i kad smo samo na kafu svratili, a već nekoliko godina, ne zalazimo.
    Tako je bolje.
    Najslađe je kako tvoja devojčica peva i kako si to povezao s pričom, da se ne žali. U vaše zdravlje potrošeno!

Ostavite odgovor

