Zbrda, zdola

Bolivija dobija svoje protivnike razrijedjenim vazduhom. Koriste ono sto imaju. Ne znam zasto mi ne koristimo glib. Nasa jedina prednost.

Od previse fudbala na tv-u splasnulo je interesovanje za isti. Pitam se da li bi mi isto bilo sa novcem?

Sve trouglaste sireve u okrugloj kutiji zovem Zdenka. Grijesim li ako svaku nastranost nazivam pederluk?

MASOVNO PESNIČENJE NA KOČIĆEVOM ZBORU Zakuvalo se ispod šatora gde su pevali Sinovi Manjače i Baja. Eto zlobnici, pesnici nisu izostavljeni.

Starleta se uzda u zmijsko tijelo. Stoga i gmize kroz moralni talog.

Ako se kojim slucajem zamonasim, neka vam je Bog u pomoci.

Računar mi blokira ko da se sva odbojkaska reprezentacija Srbije okrenula protiv mene…

Nije upitno ko drma kavez sve dok je sa druge strane .

Poltron je hrabar čovjek. Stavi glavu gdje drugi ne bi nos promolili.

Zbog vremenske razlike i prenosa sa Olimpijade i djece koja prate prenose trpi moja sportska karijera. Nikako da ubodem zlato.

Biracko tijelo spremno je kao zapeta puska nabijena corcima.

Poltroni bi pokazali zube, al vec su zagrizli do jaja.

Plitko biracko tijelo je nepremostiv problem.

ШОКАНТНО: Браћа Вучић уговорили довођење милион мигранта – исламиста у нашу земљу. Pa neće valjda sve da ih dovedu u Zvezdu 😉

Nestalo i paste za zube. Perem ih sapunom za brijanje. Nije teško izaprati pjenu koliko je teško istjerati dlačice između zuba.

Kad sam kod kuće miris kajgane i paradajza tako me podsjeti na more, a tamo miris kineske robne kuće na zavičaj. Jebem te nostalgijo. 😦

Specijalizovao sam se za neplaćanje ležaljki i suncobrana na plaži. Da li to znači da sam zagazio u organizovani kriminal?

Sindikat tatoo majstora traži da se tetovaže na Raduljici uvedu u registar kao mural.

 

Ostavite odgovor

