Evo glave

Danas je okončano putešetvije mojih aforizama koje sam zapisivao godinama unazad. Lijenština poput mene odgađala je nekoliko puta ovaj završni čin. Međutim, osmijesi, aplauzi iz publike i vaši komentari učinili su da se upustim u ovu avanturu, razvijem jedra i konačno uplovim u luku u koju sam se zaputio prije nekoliko godina.

Ovom prilikom želio bih da izrazim najveću zahvalnost Danici Daci Mašić koja me je najviše bodrila, a bogami i kritikovala u najboljoj namjeri da ne razvodnim aforizme. Obećao sam samom sebi da ako ikad dođem do ove tačke da nipošto ne zaboravim Dacin gest. I ovom prilikom još jednom se zahvaljujem na njenoj najvećoj podršci.

Zanimljiva aforističarska zajednica koju sam potom upoznavao i prepoznavao, prvi objavljeni aforizmi u elektronskim i štampanim medijima dodatno su mi podizali samopouzdanje. Učešće na Festivalu humora i satire u Banja Luci bilo je šlag na torti. Poslije toga preostala mi je samo tačka na i.

I to je ova zbirka Evo glave.

IMG_20170310_122131

Želio bih još da se zahvalim svim dragim ljudima koji su me ohrabrivali, činili djela koja su mi pomogla da stignem do moje prve zbirke aforizama.

  1. Dragana Božić, lektor iz Banja Luke
  2. Gojko Mandić, aforističar i enigmata iz Banja Luke
  3. Miladin Berić, aforističar i književnik iz Banja Luke
  4. Goran Kljajić, urednik satiričnog časopisa „Nosorog“ iz Banja Luke
  5. Igor Braca DIB Damnjanović, aforističar, glavni i odgovorni urednik lasopisa za humor i satiru „Šipak“, koji je ujedno i glavni i odgovorni urednik zbirke
  6. Dragana Pašić, karikaturista i aforističarka iz Banja Luke, zaslužna za dizajn naslovne strane knjige
  7. Voja Radovanović, književnik, satiričar i aforističar iz Beograda
  8. Boris Maksimović, književnik, lektor i osnivač izdavačke kuće Imprimatur iz Čelinac
  9. I još mnogi mnogi drugi dragi prijatelji i poznanici

Ukoliko se desilo da sam nekog zaboravio spomenuti nadam se da mi neće uzeti za zlo jer nije urađeno s namjerom.

Još jednom hvala svima Vama koji ste me bodrili, hvalili, kritikovali. Bilo je od koristi.

7 thoughts on “Evo glave

Ostavite odgovor

