O rupama

Još jedan kišni majski dan klizio je ulicama pustog grada. Nisam bio mnogo boljeg raspoloženja od njega. Ipak trunku raspoloženja našao sam na mjestu od osobe čiji koeficijent na kladionicama da ću je sresti u butiku bio bi ravan broju sa čestocifrenim brojem nula.

Čekao sam kćerku koja je birala farmerke i neke majice kada je u butik ušla baba sa unukom. Ne, nemojte me pokušavati ispraviti. Nije baka. Baš baba, ona naša sa sela. Sa maramom na glavi, starinskim cegerom u ruci, vertunom ispeglanim i gegajućim hodom. Došla je sa unukom, djevojčicom od petnaestak godina.

Nakratko sam odlutao kroz izlog prema fontani koja nije marila za kišu koja je padala i pitao se ima li uopšte smisla da fontanom voda teče kao da nije dovoljno olovno sivo nebo sa oblacima punim kiše.

Dok sam samofilizofirao o besmilsu koji me okružuje, do mene su dopirali glasovi babe i unuke koja je došla sa namjerom da kupi farmerke. Do toga momenta sve je bilo u najboljem redu. Baba je svoju unuku odlučila da počasti za rođendan, ali unukin izbor babu je dodatno zbunio.

„Šta ti ja znam jel valja jabuko moja. Nas je bilo devetoro kući, svi jedno drugom do uva. Više gladni no siti, ali nikad poderani nismo hodali.“, iznosila je mišljenje o unukinom izboru modernih farmerki.

U tom momentu kao da se i nebo nasmiješilo. Sunce kao da je namignulo kroz oblake iznad pekare. Zdravorazumska baba bila je upravo ono što je trebalo u tijesnom butiku. Ne samo u butiku, svagdje, na blogu, u životu, politici, na malim ekranima u tijesnim stanovima.

Možda se previše zanosim, ali plaćati rupe zaista je luksuz kojeg nemamo. Bez obzira o kojim nivoima je riječ.

3 mišljenja na „O rupama

  1. Isto sam ja rekao prodavcu pre par godina … Jel imas neke da nisu iscepane? …. tek sam posle kada je izasao iza pulta video da i on nosi poderane … jbg

  2. Šta baba zna šta je moda? 😀 Ne znam ni ja, ali se slažem s babom i s tobom, Zorane. Plaćanje rupa je luksuz koji ne možemo priuštiti. Hoću normalne farmerke.

Ostavite odgovor

